دستگاه لیزر خانگی موهای
نوشته شده توسط : mehdi

کارکرد دستگاه ال ای دی تراپی چگونه است:

یکی از مشکلات مرتبط با قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آلودگی محیط زیست ، تسریع روند پیری در انسان است. این عوامل باعث تجزیه کلاژن می شوند. کلاژن پوست را سالم نگه می دارد و چین و چروک را کاهش می دهد.

در LED درمانی ، از پرتوهای نور برای افزایش تولید کلاژن استفاده می شود. با LED ها کار می کند که امواج نور کم انرژی را به لایه های عمیق تر پوست ارسال می کند. این امواج باعث واکنشهای خاصی در پوست می شود که توانایی پوست را در انجام فرایندهای طبیعی افزایش می دهد. به طور کلی ، این روش پوست را تازه می کند و علائم پیری را از بین می برد. LED درمانی گرمای مطبوعی را روی پوست صورت ایجاد می کند.

این روش کاملاً بی خطر است و هیچ گونه عوارضی مانند زخم یا قرمزی ندارد. LED Therapy جدیدترین فناوری آرایشی است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به دست گرفتن ، این دستگاه را برای درمان بیشتر به طور ایمن و راحت روی تخت قرار دهید. فناوری LED بهترین روش برای ترکیب با سایر خدمات چرمی است ، این دستگاه دارای 5 رنگ مختلف و عملکردهای متفاوت است.

LED MASK مجموعه ای از تجهیزات مورد نیاز برای درمان مشکلات پوستی مختلف را در اختیار شما قرار می دهد که در آن می توان شدت نور ماسک را برای شما تغییر داد و همچنین دارای تایمر تا 60 دقیقه است. رنگهای LED آن شامل قرمز ، آبی ، سبز ، زرد و سفید است که در زیر در مورد هر یک از آنها صحبت خواهیم کرد.

 

دستگاه لیزر الکس آلما جدیدترین و م effectiveثرترین لیزرها در روند حذف موهای دائمی انواع مختلف مو و پوست با رنگ های مختلف است. این دستگاه مانند Soprano Ice مجهز به TEC است ، یک سیستم خنک کننده بسیار قوی برای تماس با پوست ، که می تواند بدون ایجاد درد یا سوختگی ، سطح پوست را با لیزر قدرت بالا هدف قرار دهد. لیزر الکس با طول موج 755 نانومتر با عمق نفوذ زیاد و انرژی 20 J / cm2 برای هر نبض جداگانه و جذب بیشتر در کلروفرم ملانین به لایه اپیدرم نفوذ کرده و توسط ملانین در فولیکول های مو جذب می شود. در طول درمان ، انرژی لیزر به انرژی حرارتی تبدیل می شود که بدون آسیب رساندن به بافت های اطراف فولیکول های مو را از بین می برد و در نتیجه موهای زائد موثرتر عمل می کند.

 

نحوه کار دستگاه لیزر Alex Alma:

دستگاه لیزر آلما از یک گوهر به عنوان منبع استفاده می کند. لیزر الکس سنگ خاصی است که بسته به نوع نوری که بر روی آن ساطع می شود ، تغییر رنگ می دهد. رنگدانه های پوست و مو ، یعنی ملانین ها ، امواج این طول موج را به شدت جذب می کنند ، بنابراین انرژی ساطع شده توسط لیزر الکس بسیار غنی از ناحیه ای غنی از ملانین است ، مانند فولیکول های مو و نواحی پوست اشباع از ملانین جذب می شود. جذب اشعه های نور توسط ملانین باعث تخریب سلول های حاوی ملانین می شود. این فرایند اساس حذف موهای زائد است زیرا از رشد مجدد موها با آسیب رساندن به رشد موها در ساقه جلوگیری می کند.

 

تفاوت دستگاه تیتانیوم با سایر دستگاه های لیزری
همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، دستگاه تیتانیوم از سه طول موج لیزری ترکیبی استفاده می کند که برای انواع پوست و انواع موهای صورت و بدن مناسب است و به ویژه برای پوست برنزه توصیه می شود.

این ویژگی یکی از تفاوت های اصلی بین دستگاه تیتانیوم و سایر دستگاه های مشابه است. تفاوت دیگر این دستگاه با مدلهای نوک مشابه مورد استفاده در دستگاه تیتانیوم. این هندپیس یکی از بزرگترین دستگاه های لیزری موجود در بازار است و تأثیر مستقیمی بر سرعت درمان دارد. با این حال ، اندازه نوک لیزر را می توان تا 40 درصد در مقایسه با سایر مدل های موجود کاهش داد.
تفاوت دیگر این دستگاه این است که لیزر درمانی با استفاده از دستگاه تیتانیوم به دلیل وجود یک سیستم خنک کننده بسیار قوی ، عملاً بدون درد است ، زیرا سیستم خنک کننده در طول تابش لیزر خنک کننده پوست را به خوبی حفظ می کند و بیمار درد را تجربه نمی کند. احساس کنید.

بسیاری از پزشکان معتقدند که ترکیب سه طول موج در دستگاه تیتانیوم به این دستگاه اجازه داده است در مبارزه با موهای زائد عملکرد بهتری داشته باشد. تنوع ویژگی های یکسان برای مقابله با انواع مختلف موهای زائد و البته سهولت در رسیدگی به آنها ، دستگاه لیزر تیتانیوم را به یکی از مقرون به صرفه ترین دستگاه های موجود تبدیل کرد.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم در واقع شما پیشرفته ترین دستگاه رفع موهای زائد را خواهید داشت که سرعت درمان مناطق وسیع در آن دو برابر است. خرید دستگاه لیزر تیتانیوم اصل و با کیفیت کار چندان راحتی نیست، اما اگر شرکت های معتبری که این گونه محصولات را تولید و ارائه می دهند بشناسید خیال شما از بابت خرید و ضمانت محصول راحت می شود. شرکت ماهور طب فعال در زمینه تولید و واردات دستگاه های زیبایی و لیزر سال ‌هاست که در این حیطه مشغول به فعالیت است و مطب ها و کلینیک‌ های بسیاری را تجهیز نموده است.

همان طور که مستحضر هستید قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم و شرایط خرید آن در بازار متفاوت است. شرکت ماهور طب با ارائه بهترین شرایط خرید و مناسب ترین قیمت همواره به پزشکان این اطمینان را می دهد که بتوانند محصول مرغوبی را با بهترین قیمت برای مطب و کلینیک خود تهیه کنند.

یکی از ویژگی های شرکت تجهیزات پزشکی ماهور طب ضمانت محصولات و 10 سال خدمات پس از فروش آنهاست که در کمتر شرکتی این ‌چنین قابلیتی وجود دارد. برای اطلاع از شرایط فروش و قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم با مشاوران ماهور طب تماس بگیرید. کارشناسان ماهور طب آمـاده ارائه خـدمات مشاوره ای به کلینیک های زیبایی و پزشکان محترم می باشند.




:: برچسب‌ها: دستگاه لیزر , لیزر تیتانیوم , لیزر آلما ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: